Гарантія

Доброго дня, шановні клієнти!

Зверніть, будь ласка, увагу - з метою покращення сервісу та своєчасного повернення/обміну товару, просимо вас додатково ознайомитись з умовами прийому повернення, обміну браку та в тому числі, які не знадобились.
Тим самим ви сприятимете більш швидкому та продуктивному співробітництву.

Умови гарантії:

Ми гарантуємо обмін, повернення або зарахування на баланс коштів за непрацездатні деталі або товар, що мають дефект, який виявилися перед установкою. Повернення чи зарахування коштів проводиться відповідно до вартості товару на момент звернення за гарантією.

Деталі, що встановлювалися на телефон (планшет тощо) або вживані (незалежно від терміну), поверненню чи обміну не підлягають.
Гарантія не розповсюджується на термін служби деталі. Ми не несемо відповідальності за кваліфікацію майстра та акуратність власника телефону (планшета тощо).

У гарантії може бути відмовлено у таких випадках:

- на товарі відсутні або пошкоджені гарантійні пломби/печатки/штампи;
- деталь має такі пошкодження, як: вигини/заломи на шлейфах, сліди паяння, некоректної установки, будь-які види механічних впливів або пошкоджень (сколи, тріщини, подряпини, потертості, деформація металевих та/або пластикових частин та інші);
- Відсутня захисна плівка. Перевіряйте повністю працездатність деталі перед зняттям плівки;
- втрачено товарний вигляд деталі та/або упаковка;
- відсутній документ, що підтверджує факт покупки.


Термін гарантії на комплектуючі:
Для роздрібних покупців: На всі комплектуючі – 14 днів із моменту покупки.

Для постійних клієнтів: 14 днів або за індивідуальними умовами домовленості.
Після закінчення цього терміну повернення можливе (непотрібні, але робочі запчастини), але з дисконтом.
- понад 14 днів = -10% вартості товару;
- 20 днів = - 20%;
- 30 днів = - 30% тощо.


Гарантія не поширюється на такі види товарів:

- паяні мікросхеми;
- дисплеї, сенсори та шлейфи з паяними контактними майданчиками та що були в експлуатації (вклеєні в апарат);
- динаміки, бузери та мікрофони.

Умови обміну:
Заміна браку здійснюється після попередньої діагностики відділу контролю якості.
Під час повернення необхідно вказати причину несправності або повернення (якщо товар без дефекту).
У разі недотримання умов гарантії обмін не провадиться.
Якщо товар в даний момент відсутній на складі, то провадиться повернення вартості/ціни деталі для - роздрібних покупців, 
на баланс - для постійних клієнтів відповідно до прайс-листу на момент рекламації або обміну на інший товар (за бажанням клієнта).

Увага !!! Комплектуючі без наших штампів, захисних плівок обміну та поверненню НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ !!! 
Тому радимо проводити повну первинну діагностику деталі перед її установкою.
Дисплеї, сенсори та модулі перед установкою необхідно перевіряти у всіх режимах!! Комплектуючі які вже експлуатувалися в телефонах - поверненню та обміну не підлягають!!!

Звертаємо вашу увагу, що за роботу транспортної компанії ми відповідальності не несемо.
Тому рекомендуємо перевіряти замовлення безпосередньо при отриманні.

У разі виявлення будь-яких механічних пошкоджень необхідно зафіксувати цей факт письмово у присутності та за підписом співробітника транспортної компанії та не приймати вантаж.
Після цього слід надіслати фото пошкоджень та складеного документа для з'ясування всіх обставин.

Термін перевірки комплектації замовлення - 1 (одна) доба.
У разі невідповідності отриманого товару замовлення або наявності неявних механічних пошкоджень необхідно терміново повідомити нашого менеджера.
Після 1 (однієї) доби претензії по комплектації/наявності/товарному виду/механічним пошкодженням/кольору тощо. не розглядатимуться.